Be quiet

Nagellacket vill inte torka, vilket irriterar mig en aning. Kan hända att det börjar bli gammalt och segt. kan hända att jag måste köpa nytt. Tycker inte om ordet köpa. inte utan ett jobb som ger mig lön.
 
Har funderat ut vad jag ska ha på mig ikväll, samt pratat med karin i telefon. julia hade order om en fet skiva till förfesten, så jag fixar. funderar även lite på hur jag ska ha håret ikväll för att på bästa sätt dölja utväxten som hänsynslöst breder ut sig över min skalle. kan hända att det blir utsläppt, trots att jag egentligen inte tycker om det. jag får snopphuvud!

harry potter var skittråkig. dock var malfoy jävligt snygg och jag ville ha honom genom hela filmen. jag har nog nån hormonrubbning för tillfället tror jag. jag ville iaf ha honom som mest när han grinade. jeeez! en crybaby vad beställd till moi!

snart väntar duschen. måste riva av benen med en hyvel om inte strumpbyxorna ska gå sönder när jag tar på mig dom! det är wierd hur snabbt saker kan växa ibland. tänker på benhår och naglar i första hand. det är nästan så man kan titta medan det växer. lite ballt.

klart slut, glasstrut!
(kom på den nyss, ganska tråkig I must admit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0