Before you cry

Riktigt, riktigt sliten efter gårkvällen! Blev snorfull och har små minnesluckor. Hittade saker i min väska som hintade om vad jag hittat på. Hjälp. Kändes iaf jättekul att gå ut igen. första gången på flera veckor! Vi hann med både norrmanska, lindströms, norrmanska igen och till sist hotellet. Efter stängning gick jag hem till basse. tänkte kika på en film, men av någon anledning (lucka) gick jag hem till julia och sov hos henne istället. Efter många om och men (övervägde att ta ett powernap i en buske i parken, hrm) lyckades jag gå dit på de höga klackarna, låsa upp porten, ta ur linserna och skulle precis lägga huvet mot kudden då det blev spydags. usch! Hatar när det blir lite too much of the good stuff!

Dagen har till största delen spenderats i soffan. Mamma har jobbat och pappa är i rättvik. Kollade lite på the hours med E och M. Kom in i slutet, så jag fattade inte mycket. Har varit på en promenad och nu väntar pizzabakning!

Jag vill att karin ska packa ner mig i sin väska och ta med mig till hultan!

Kommentarer
Postat av: Karin

det är lugnt du får nog plats i takboxen :)

2009-07-05 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0