Lycka

Markus Krunegård, Lykke Li, Anna Ternheim, Hajen och Johnossi är klara för årets popaganda. Underbart! Det blir dubbelt upp Johnossi och Ternheim för mig i sommar.

Nu ska jag ner och lyckodansa lite med Millis och boka biljetter så fort som möjligt.

Plötsligt gör det inte så mkt att det regnar och blåser, för solen skiner i mig!



Nyss blev det bestämt att det blir en tur till sala denna vidrigt regniga, blåsiga och kalla julikväll. En av favoritsarorna ska sjunga på nån allsångskväll och anna och stina tyckte att vi skulle sitta i publiken och det kunde jag väl gå med på. Hoppas det blir kul!

Käk och dusch.. eller nej, orkar inte duscha. Käk och uppfräschning! Basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0