Night after night

I'm the queen of apologies

Oh fuck vad jag tycker om sounds för det mesta! Maja får bära upp min kaxiga sida for the moment och om det är någon i hela världen som jag litar 100% på att hon klarar det så är det hon. Hon har fan allt. Jävligt snygga ben framförallt! Den som ändå...

Dagens grej är iaf att jag har namnsdag och att mamma tänker göra marängtårta i min ära. Skapligt gott tillsammans med en hemihoptjofsad latte. dessutom är det morden i midsomer (vilket jag förövrigt börjar tycka är sjukt segt!). Funderar på om dagen/natten ska få avslutas med moulin rouge. Då får jag iaf gå till sängs och längta efter att bli hora, haha. Älskar Satines hårfärg och vill ha av alla dessa korsetter och annat kul.


snyggsnygg (nicole alltså, han kan ju dra)

Nu ska jag övertala erika att sticka ut näsan för andra gången med mig idag. Här ska göras plats för namnsdagstårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0