Pass this on

fuck you very, very much skulle jag vilja inleda med. tur att kära karin var här så jag kunde avreagera lite av den uppbubblande ilskan och ångesten på henne! damn.

erika är inte hemma, men jag ska åka och hämta henne snart. hon har varit hos axel (känns som hon är det typ jämt). ikväll ska vi kolla på harpers island tillsammans. Svinfint som en viss sara skulle sagt.

Karin var som sagt här en stund nyss. Vi snackade hultsfred, studentkatalogen och killar. Diskutionerna om det motsatta könet varierar mycket lite vem man än pratar med. Det är lite kul, men samtidigt jävligt oroande och drygt. Sen pratade vi lite slagsmålsklubben också. De hade tydligen löpt linan ut och näckat på hultanspelningen. Thank God att de låt bli det på peace. Eller vad vet jag, jag lyckades ju somna (!!!)..

Dagens lunch: Kycklingklubbor med sweet chilisås. Asgott!

Millis har varit glad och snäll hela dagen vilket känns som ett mirakel. Jag är livrädd att bryta förtrollningen och håller mig därför på behörigt avstånd.

Nu väntar bilen.

Ajöken fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0