Underground

Igår kollade jag och E på Parfymen. Riktigt bra, men fruktansvärt äcklig! Döda råttor med larver i, folk som spyr mitt på gatan, fiskrens med bebisar i, avrättningar, mord, you name it. Tyckte att den var grym (som i bra) iaf. Slutet var skapligt oförutsägbart. Sånt gillas!

I förrgår såg vi Unfaithful. Tyckte att den var hemsk. Blev arg och ledsen, för jag tyckte att allt kändes så onödigt på nåt sätt. Otrohet är ingen bra grej, that's for sure. Dock går inte mina egna erfarenheter av det ihop med min åsikt om det. Väldigt knäppt, men det är nog så det kan gå till. Man tycker att det är fel, och säger att "det skulle jag aldrig göra", men när tillfället är där och man känner värmen, attraktionen och allt det "farliga" så är det nog jäävligt lätt att trilla dit.

Lämnar ämnet

Pasta med räkstuvning står på menyn. De andra har redan börjat och jag skulle hjälpa var det tänkt. Håller på och städar mitt rum vilket verkligen var på tiden. Har packat upp allt från p&l och ska tvätta det sista. Bättre sent än aldrig! Ikväll blir det fika hemma hos Söderbergs. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0