Vad du vill

Solen skiner för första gången på länge. Ute är det så hög luftfuktighet att man nästan inte kan andas, så jag väljer att vara inne ett tag till. Ska kolla lite i garderoben och rensa ur endel grejer som jag inte längre använder. Vet inte riktigt vart det ska ta vägen sen dock. Lådan under sängen är full och jag vill inte direkt slänga bort allt. Känns lite väl drastiskt.

Igår åskade det nästan hela eftermiddagen. Eftersom jag är synsk (hrmp) så förutsåg jag detta och hann maila iväg inte bara en, utan två jobbansökningar innan det började blixtra. Det slog ner i telefonen, vilket sög. Pang sa det och sen var mamma övertygad om att det skulle börja brinna. det gjorde det inte som tur var. the house is still standing.

Millis meddelade igår att hon ska vara borta onsdag till lördag nästa vecka. Jag och erika planerar att hitta på nåt kul när vi får fritt från pubertetsmonster i fyra härliga dagar! Vi är lite trötta på våra looks för tillfället, så det kan hända att vi hittar på nåt riktigt kul. Jag skulle behöva färga över lite utväxt ser jag också. Fan va fult det är just nu!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0