Allt ni bygger upp ska vi meja ner



På bilden syns mina nya små skönheter som fick stilla shoppinghungern för idag. Kan hända att jag imorgon åtminstone provar kjolen och kavajen jag såg på hm, men å andra sidan vet jag att det skulle föra med sig alldeles för mycket ångest om det sitter bra!

Fixade iaf mitt bankärende och passade på att boka optikertid. imorgon klockan 11,00. shiiiet vad tidigt! tänker jag som redan efter en knapp vecka har vridit om dygnet till "sommartid". Mamma himlar med ögonen och jag tar tiden. Ett steg närmre nya glasögon. Happiness! Träffade även Julia, Cissi och ingrid som lunchade på waynes. Satt där en stund och åt upp cissis pasta och pratade lite.

Ikväll har millis skolavslutning. hon ska sluta sexan och tjatar på mig att jag ska komma. tårtkalaset lockar, men resten? nja. snart kommer erika hem. får se hur hon gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0