Colorblind

Gårdagen i Falun var riktigt kul! Trots att man var trött som ett as och att rösten kanske inte var vad den borde vara. När jag kom hem såg jag till min skräck att halsmandlarna var jättesvullna och hade vita prickar på sig. Hjälp! Om det är något jag inte vill ha så är det halsfluss och tio dagars penicillin! Idag är de lite bättre, men fortfarande långt ifrån bra.

Jag och Erika har legat på soffan nästan hela dan. Ätit choklad och skrattat åt stilakuten och sen åt monty python. Det är så det ska va! Vi funderar på att bränna ihop en ny blandskiva till bilen. Den vi gjorde i mars är fett slutlyssnad och en massa nytt och fräscht har hoppat in i datorn (don't ask me how?) och ligger och bara väntar på att få bli sönderlyssnade i bilstereon.

Imorgon ska jag vara hemma hela dan. Borde kanske åka in till stan en stund, ehe, men jag vill inte. Det är ju snart festival ju! Lika bra att fixa det som ska fixas efter den. Så *** mkt bryr jag mig inte om andra. Förlåt.

För tillfället är jag tokigt shoppingsugen! Fick pengar i studentpresent och det vore såå härligt att inte tänka så mycket på vad som ska göras med dem, utan bara åka till sthlm och spenda! Join me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0