Hej Monika

Läste nyss en blogg där personen hade lagt upp en länk till videon med Nic and the family och deras låt Hej monika. Kommer inte ihåg vilken sommar den spelades en gång i halvtimmen på radio och den adnra halvtimmen fylldes med Ingen vill veta var du köpt din tröja. Kanske var det 2004? Eller var det 2003?

Kan iaf inte låta bli att tycka att Nic Schröder är helt sjukt lik Pelle Almqvist. Är det bara jag?
Fast Pelle är snygg och Nic är mer gullig.. eh.. jag tror vi stannar här.

Ta min hand och visa mig vägen, jag är din i alla lägen

how sweet


Kommentarer
Postat av: den farliga

Detvarvisomkasta!



Ingen vill veta var du köpt din tröja! Det var ju typ 2004, kommer ihåg när vi lyssnade på den i uppehållsrummet i färnbo tänker mig tillbaka Det var tider det!

2009-06-10 @ 22:39:29
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0