Riot

Hemma igen efter fem intensiva, varma och härliga dagar. Hade riktigt, riktigt kul med alla. Tack för allt tjejer! Sitter och är trött, solbränd och nöjd. Håkan, Sounds, Mötley, Laakso och Mando, vilken fest! Tårar rann under Håkan. För sent för Edelweiss. 

Fredagen i västerås innebar även att vi fick sanna med oss upp. greatness! Spelningen var grym. Edward Violet var klart bäst på scen. Juryn var inte på deras sida denna gång, men man kan inte lyckas precis jämt. 

Tittar på erikas bilder från babyshambles spelning. önskar verkligen att vi hunnit se dem! Det är nog det enda som jag tycker att det känns jobbigt att ha missat. Annars tycker jag att vi gjorde bra prioriteringar i de trånga spelschemana. Imorgon kan det hända att jag tycker att jag har tid att lägga upp lite bilder. Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0