Treat me like a lady

Erika är ute och klipper gräs och mamma spelar piano. Jag sitter här och är allergisk mot gräset, men kan inte stänga fönstret eftersom jag vill ha tillgång till internet. Tricky. Ögonen kliar och rinner och näsan snorar, but I like it. Äntligen lite finare väder!



Köpte finally ett par gummistövlar idag! Så nu är jag redo för festival och svensk sommar! Ett minus är de vida skaften, men de lär jag väl aldrig komma ifrån så länge inte vaderna blir större.. Gillar dom faktiskt och de var riktigt, riktigt sköna.

Köpte även en annan grej som står här brevid och myser. Får se om jag kommer våga använda den/det, men jag vill! Vi får se helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0