Ge dom våld

Har fått i uppgift att skriva om hur resan till Tanzania har förändrat mitt liv. Hjälp! Som vanligt har jag ingen som helst aning om vad jag ska skriva. Upplever inte att den har förändrat mig över huvud taget. Jag menar resan var ju inte direkt en big deal när man väl var där. Mycket tankar svävade ju runt i skallen när man var där, men så fort man kom hem var de som bortblåsta. När någon ber mig berätta tappar jag alla ord, vet inte vad jag ska berätta. Jävligt jobbigt, eftersom man förväntas vara uppspelt över "den största händelsen i våra liv so far". Varför är jag inte det? Varför tycker jag bara att det är sjukt drygt att prata om det? Varför är jag inte intresserad av att förmedla det jag varit med om?


På lördag. Hjälp! (mkt hjälp idag) Måste öva mina stämmor som en tok nu varje kväll om det ska gå. Inatt kunde jag inte sova. Toner flög runt i huvet. Brukar vara trevligt, men icke! Stressigt!

Har så mkt som behöver göras at the moment. Har inte tid att titta upp ur alla papper ens för att dra en suck. Andas kan jag göra imorgon. Eller kanske nästa vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0