Gloria

Nu är hela mandos senaste platta illegalt i min dator. Syndigt bra!

Igår var det alltså Västerås och fools gold på sigurdsgatan 25 som gällde. Sara, Sanna, Julle and I möttes upp på stationen och begav oss. Hej vilket drag och hej vilken bra musik. Träffade salafolk, vilket inte hör till vanligheterna där borta. Efterfest.. well ja, men en lam en. Missade alla bussar och sov hos Sannas Niklas. Skulle hem med halv elvatåget så att julia skulle hinna till fagersta och sjunga. missade tåget. strul. satt på stationen i hundra år. julia tog tåg till fagersta. jag ringde maja och tiggde skjuts. fick skjuts. maja är en ängel! kul att snacka skit i bilen på väg hem. två slitna brudar i gamla peggan i hundra knyck efter västeråsvägen. lovely! Gick helt fräckt hem till julias lägenhet och väntade en timme innan pappa kom och hämtade. en helg jag sent kommer att glömma. härligt!

imorgon är det skola igen. jag har galet ont i halsen, men är svårstoppad! jag ska gå dit! har såå mkt att planera och fixa... och prata om! får se hur det blir med sången sen då.. klart jag går, men inte säkert att det blir fullt ös medvetslös direkt. hade nog av det igår. haha.

livet är bra när det är som bäst

Kommentarer
Postat av: you know who

syndigt bra att du har nyckel!

2009-03-01 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0