Lovers are lonely

Det känns som om jag har feber. Flera hundra grader, men det har jag inte, jag har kollat.

Jag är så sjukt stressad att jag varken känner när jag är hungrig, trött, sjuk, glad eller ledsen. Allt är bara en dimma. Kan inte sitta still och när jag ligger och försöker sova känns det som om kroppen ligger en centimeter över madrassen hela tiden. Som vanligt bryr jag mig för mycket. Fattar inte varför jag aldrig kan lita på andra. Nu darrar jag. Kan vara blodsockret. Inatt rev jag sönder huden på flera ställen. Däribland ansiktet och hårbotten. Mitt undermedvetna är extremt självdestruktivt. Drömmer samma drömmar natt efter natt, känner mig jagad av elaka tankar och vaknar gråtande. Usch.

Ska ner och försöka äta något, men jag mår illa. Skakar och känner mig tom. Det är bara stress, jag vet det så jag blir inte rädd, men det är grymt obehagligt.

Ögonen är blodsprängda nu. Ska ta ur linserna och gå ifrån dataskärmen.

Gloria alone now forever
Gloria away in the air now
Gloria she's no longer your slave


Idag är det internationella kvinnodagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0