Plötsligt händer det inte

Har ont i magen. Värsta ångesten har lyckligtvis släppt nu när jag övat i tre timmar. Det går segt, som alltid när man har press på sig. Nu har mamma börjat tjata om jobb, att jag måste söka flera, anstränga mig hårdare, för hon tänker då inte försörja mig när jag är arbetslös. Jag skriver ännu ett HJÄLP idag.

Halsen är öm, men jag måste öva. Fattar inte hur det ska gå, men på något sett ska det!

Fredagens tajta schema gör det omöjligt för mig att lyckas jobba som jag ska och erika kommer få alla den här helgens pengar. fuck! jag behöver de så otroligt mycket! Känner bara hur jag inte räcker till för någonting just nu. Vill så gärna bara sikta framåt, men hindren är för tillfället för höga. På gott och ont, för jag ser verkligen fram emot lördag, även fast det verkar hopplöst i nuläget. Det ska bli jättekul. För att inte tala om fredag kväll. Trivs i ert sällskap ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0