Automatic stop



När det går så långt att huvudet gör ont av alla tankar, då vill jag inte längre vara med!

Jag borde ha pluggat! Har ju faktiskt varit hemma i en och en halv timma och inte fått något gjort. Nej, dessa tankar innebär även koncentrationssvårigheter verkar det som. Jag vill inte att de ska försvinna, men jag vill att den molniga himlen ska lättas upp.

Imorgon mina damer och herrar ska Johanna klippa sig! Det är verkligen dags nu. När piggarna börjar lossna från borsten ska man reagera och skrida till handling, så idag bokades en klipptid och jag vart så pigg av det att jag gick och köpte en tröja och ett par örhängen. De ska få ha premiär på fredag då Karins nittonde fördelsedag ska firas!

Jag fryser, även fast jag har myströja på mig. Det är såndär läskig kyla som kommer inifrån på nåt sätt, vet inte hur, men jag vet att den gör det. Har haft sån förut.

All I wanted was some evidence

Nu jävlar börjar det tokregna. usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0