Don't look back in anger

Sitter och lyssnar på Oasis. Mycket musik idag känner jag. Som det ska va! Känner att det var väldigt, väldigt längesen jag var och lyssnade på livemusik i någon form.. hm.

Take me to the place where you go
Where nobody knows if it's night or day
Please don't put your life in the hands
Of a Rock n Roll band
Who'll throw it all away
...
Take that look from off your face
You ain't ever gonna burn my heart out
...
Don't look back in anger
At least not today

Mina ben är fortfarande lite blöta och jag har bitar av grässtrån på fötterna. Har varit ute och fått hjälp av pappa och farfar att leta fram jutesäckar som ska bli kläder till vikingafesten. Har spolat dem med högtryckstvätten och imorron ska jag sy och köra dem i tvättmaskinen. Tumme upp!

Studentveckan ska bli bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0