Fight the fight

Nu vill inte jag gå i skolan mer!
Jag orkar inte en enda dag till och just nu känns det vansinnigt frestade att hoppa med huvet före ut genom fönstret!
6 skoldagar kvar och ungefär lika många arbeten som måste in. Hur har de tänkt att vi ska hinna? Är det verkligen bara dålig planering som gör att jag sitter här med kniven på strupen?

Erika har inspekterat mitt öra och konstaterat att jag har samma åkomma som hon och hennes kompis Seyran. Jag vill skrika och grina och skära av örhelvetet! Tydligen är det just vad som måste göras, skäras alltså. Fuck! Ont, ont, ont. Ska gnälla lite för mamma snart, men jag vet precis hur det kommer bli. Hon kommer titta på det och säga "vad var det jag sa?". Det finns absolut ingen kommentar som gör mig så arg som just den när jag är på det här humöret. Kan hända att jag ska gnälla för pappa istället, då får man lite mer vad man är ute efter. Att någon ska tycka lite synd om en.

Nej, nu vill jag bara stänga in mig själv i en låda och öppna den på eftermiddagen den 29:e maj!

Ohjustde! Jag har klarat matte c! Greatness!

Jag älskar Laakso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0