Get on the bus

Name the pet i högtalarna när flitens lampa lyser över mitt och julias huven. Blir sugen att gå på klubb nu. Jag vet att jag jämt säger att jag hatar att dansa. Anlednignen till det är väl främst att det oftast blir äckelhotellet så fort det är utgång för min del. När man är på en härlig klubb med mycket folk och vidrigt bra musik så är det klart att man dansar tills fötterna blöder, för då är det en helt annan grej! Då, ladies and gentlemen, älskar jag att dansa!

Julia och jag tänker attenda i studentkören, hihi. Första repet om tio minuter. kan hända att det är dags att smyga sig ner till c-huset. Hoppas amalia är med! Det är hon nog.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0