Going down

Nu är de på bal! Så sjukt snygga har de väl aldrig varit? Ohlala. Bilder kommer nog upp imorron, för nu orkar jag inte. Har inte ätit på i stort sett hela dan om man inte räknar med de små makaronerna där runt ett..

Tog med mig erika och åkte in och hämtade julia nån gång efter halv två. Gick till hårverkstan där de andra höll till när fia fixade deras hår (sara, amalia och karin). Sminkade julia och karin och gick sen hem till kalle och var där typ trekvart. Drog en kam igenom håret på honom och julia tyckte att jag skulle ge honom en av mina hårnålar. Okej då, jag var på humör så han fick en. Sen ner och trängas vid röda mattan (suck) vi hade ju nära iaf. Tog några bilder, dock inga fina. Gick in på baksidan av hotellet och tog lite mer bilder, finfint. Hoppas nu att de har riktigt kul.

Amalia gjorde mig oglad idag. Synd att det alltid är hon som kommer med nyheterna.

Inga låtcitat idag. Eller jo, Lily Allen: Fuck you very, very much!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0