Hurtful

Hårsprayen ligger som en dimma mellan mitt och erikas rum. Syster ska på fest och bli dryg i huvet, så hon fixar håret nåt helt enormt. Hur dryg hade hon tänkt bli? Ska hon kompensera sitt bortdomnade huvud med en avancerad friss? I say you don't know.

Upplagt för en crapig kväll. Erika kommer inte vara hemma och jag har inte planer what so ever annat än att bråka med millis och kusin emilia när de kommer hit från kumla. helgen före löning = död sala stad. Vännerna har annat för sig I guess. Tur att gårkvällen var lyckad, annars hade jag joinat mammas gnällklubb!

Sällskapssjuk!

Nu kan jag inte andas längre. Seriöst erika! och en gång i minuten störs min ljuva musik i datorhögtalarna av hennes mobil som verkar kunna ta emot hur många jävla sms som helst!

Det är inte lätt när det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0