Let it be

Nej, himlen har ljusnat och nu syns bara några molntussar. Mitt favoritord just nu. molntuss!

Har slagit ihjäl drygt två timmar på att sitta och göra ingenting, så nu blir det till att öka sista 20 minuterna! Orkar inte plugga! Vet dock av erfaranhet att det blir värre ju längre man spar det. Om  tre veckor kommer det vara slut på mitt skolgnäll, å vad jag längtar! Antar att det kommer att ersättas med "jagharingetjobb"-gnäll och "jagsaknarminklass"-gnäll. Nej, jag är faktiskt glad att det är lite tid kvar i skolan så man hinner vänja sig vid tanken på att inte träffa Julia, Maja, Sara, Karin och Vix varje dag. Och så Amalia, som vad jag förstått kommer försvinna långt iväg i höst. Hjälp!

Imorgon ska Karin firas med grillning och annat kul. Åker in till Sala sen och stannar där över natten, på lördag blir det en heldag uppe vid och nere i gruvan. Ser fram emot att sjunga Beatles! Det ska faktiskt bli riktigt spännande!


Kommentarer
Postat av: den farliga

Det är så det blir.. :S

2009-05-07 @ 20:05:49
URL: http://amaliadenfarliga.blogg.se/
Postat av: Karin

Nu blev jag lite ledsen i ögat :(

2009-05-07 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0