Palestine

Den absoluta favoritlåten just nu måste vara Laaksos Palestine. Underbart vacker!

Mitt uppdrag denna kväll var att designa om Erikas blogg. Fick dock inte lösenordet (tydligen jääävligt hemligt) utan hon loggade in och så skulle jag lova att inte logga ut förrän det var klart. Mamma kom upprusande och förstörde, så det blev ingen fräsch, fin blogg för E idag.

Var precis ner och åt några räkor och kollade på utröstningen i Robinson. Värdelöst program, man blir ju gråtfärdig! Tydligen är det en film på tv snart som pappa gav ett visst hopp. Han brukar ha bra smak när det gäller filmer, förutom att han tycker om jakten på röd oktober. Blä

Jag hade ju kunnat hotta upp det här inlägget med en bild, men jag skiter it'

Får lite ont i magen när jag låter tankarna dra ivåg åt vissa håll. Inte kul. Nej, alltid rött, alltid rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0