Rape me

Darfur. Redovisning imorgon. Skulle ha jobbat på det nu på hålet, men julia underhöll istället. Fortfarande dragen från igårkväll satt hon i klassrummet och var fräsch. Min älskade jacka luktade lite mer alkohol och kräks, men det gör absolut ingenting! You only live once!

Vix har bil idag så vi ska nog snart åka hem. De har dock åkt och solat, så vi får se om jag får tag p åde i tid. Har bara en femma på mobilen, så jag lär verkligen välja vad jag svarar på och vem jag ringer. tricky.

Jag vill festa! Med studentveckan i antågande så är det väl inget jag behöver vara orolig för att inte få göra. Fredag, måndag, tisdag, onsdag är iaf inbokade, sen får vi se om det bli nå mer. Underbart! Jag älskar att vara ung och dum. Jag älskar mitt liv just nu. Jag älskar min klass (som jag kmr fortsätta kalla min klass även efter studenten) och jag älskar att jag har körkort, snygg kropp, lagom stora fötter och en ganska snygg naturlig färg på håret. Det där med kroppen är väl inget jag älskar varje dag direkt, men idag upptäckte jag att jag lätt fick igen mina jeans i 25/34 och insåg att jag nog stressat bort nåt kilo. Inte jättebra kanske, men det känns bra att det inte bara går åt ett håll!

Nu ska jag höra av mig till de andra och kansek gå ner på stan. Behöver plugga (-.-) men jag får lösa det imorn förmiddag. Onsdag, torsdag, fredag to go. På fredag blir det fest x2 eftersom mamma har examensfest ute i saladamm först, wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0