Right side

Har fått reda på att jag får mvg i religion B, fältstudier (tanzania) och PA-kursen. Lovely! Kan hjälpa upp mitt medel lite ifall jag får för mig att söka in till uppsala nästa höst.

Sara sitter och gnäller över att hon ska jobba på onsdag. Sluta gnäll människa! Skulle ge mycket för hennes jobb. jag menar åkrahallen! sweet!

Har finally sparkat igång mitt geografi/samhällsarbete efter att ha bestämt att det ska få handal om darfur. Very briefly eftersom det ska redovisas redan i övermorgon, men jag hoppas verkligen att jag hinner få klart litegrann iaf. Gruvan på ikväll och imorron kväll, plus att historian ska in imorgon. inte många dagar kvar nu! På fredag blir det mammas examensfest och sen ut och fira att det är slut! Löningshelg försök och svälj stoltheten ur en ölbutelj!

Maja redovisade Håkan idag och spelade för sent för edelweiss.

Julia, Sara, Sanna och de andra spelar på debaser slussen ikväll. Åh vad jag ööönskar att jag vore där i solen i sthlm med dom och inte här i ett klassrum med lila väggar i lilla sala!


Kommentarer
Postat av: Karin

Mäh jag fick inte veta mitt religionsbetyg :O

2009-05-26 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0