That's not my name

Jag och Julia har bytt namn med varandra på facebook. Så kul har vi i skolan. Maja kommer in vid lektionens slut och har jobbat som ett djur med årsredovisningen. Hon frågar sammanbitet vad vi åstadkommit. Vi presenterar glatt vår finurliga idée, som jag (kanske även hon) har märkt förvirrar en hel del! Så så är det. Jag heter numera Julia Ögren at facebook.com!

Vi har ny bil! Skapligt fin och blank står den här utanför och myser. Jag vill ut och provköra, så jag får ta och prata snällt med mor och far vid middagen, haha. Något som dessutom är bra med den nya bilen, är att jag kan låna den gamla oftare. Frågan är däremot hur mkt jag har råd att köra. Not so much!

Johan har lagt ner alla tanzaniabilder på cd:s som vi fick idag. Sjukt mycket bilder som jag sitter och kollar igenom nu. Längtar tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0