Tinnitus i hjärtat

Trött i hjärnan already. Vaknade tidigt. Hade lovat att hämta en färdigfestad erika i sala klockan tio (!). Inatt ringde telefonen. Det var erika som sa att saker hade spårat ur och att hon ville bli hämtad i sätra istället. well. En bortsupen mobil och en slingblondering senare sitter vi och glor på varann i soffan. Kan hända att det krävs en promenad för att rensa saker? En sak är i alla fall säker. Jag är jävligt glad att jag inte är där hon är i livet. Två år är egentligen ingenting, men ändå så mycket!

Jag vill inte plugga! Det är verkligen med en ångest som river i både kropp och själ som jag sätter mig här och öppnar mina små word-dokument. Det är mycket kvar. Långt innan jag når slutet på tunneln. Så mycket jobb, så få dagar. Det löser sig ju, det vet jag. På ett eller annat sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0