Åt helvete med himlen

Karin och Fredrik står inte högt i kurs för tillfället. Samtidigt räddade de min kväll och jag kunde sova gott.
Hur kommer man på en sån grej?
Ni är knäppa!
Straff är iaf uttänkta åt er båda.

Syster Erika har finally skaffat facebook och håller som bäst på att lära sig. Funderar på vad som kommer hända när hon börjar ladda upp och tagga bilder till höger och vänster. Om det är någon som inte blir bra på kort så är det jag! Själv har jag laddat upp lite randombilder som låg och gjorde datorn seg. enjoy.

Ahjust. Virusäckelpäckeldatorn är nu rensad och jag tror bannemej att det är skillnad! Sweet!

Avslutar med att säga att jag har börjat längta till jul. Mycket. Det räcker med att någon skalar en madarin så sätter jag mig och börjar fila på önskelistan. hehrmrihsehfen. skämt åsido, jul är kul!



Kommentarer
Postat av: Karin

Var det inte du och Julia som skulle fira alternativ jul i år?

2009-11-10 @ 18:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0