Behind every cynic lies a bitter dreamer

Idag var det besiktning av bilen. min bil. och guess what? den gick igenom! sweetness. den är alltså ungefär så frisk som en gammal rostig volvo (som dessutom gått dryga 36000 mil) kan bli. mamma var med och konstaterade glatt att det minsann var första gången hon fått igenom en bil... den måste alltså vara min goda hand som gjort den så frisk och fin. tvättade den ju faktiskt dagen till ära (dock inte invändigt. där ser det ut som att nån har kastat in en handgranat och stängt dörren).

igår besökte alltså jag, e och k ett regningt uppsala. halv tre blev det mörkt som mitt i natten. kul med vinter! Köpte sjukt värda grejer. Skor som är snygga, lagom höga och dessutom farligt sköna. en snygg tisha blev det, dock ingen vit.. hrm.

Outfitbild à la modeblogg, plus en på mig som den poser jag är.. hrmp..

 
och ja, jeansshortsen är de jag skrev att jag skulle göra. pappas gamla jeans vilket betyder loose fit. gillar att det står "bad boys company forever" på lappen på baksidan. haha

imorgon sover jag ute i saladamm.

yes

grey's ikväll. har börjat tröttna i must say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0