Dålig på vardag

Just nu för tillfället har jag (håll i hatten nu) INTE ångest över pengar! Känns ju helt otroligt bra I must say!

En sak som däremot irriterar mig är att antagningsbeskedet för universitet inte kommer förrän i mitten av nästa månad, vilket i sig betyder att man bara har en ynka futtmånad på sig att fixa allt som behöver fixas om det nu är så att man skulle komma in. Att det dessutom är jul och annat skit gör ju inte saken mindre stressig.

Jul ja. julklappar. have mercy. är alltid lika dålig på presenter. det suger.

mail från gruvan idag. sjukt kul med lucia i underjorden i år igen! Rotade fram noter häromdan och frågade mamma om hon kunde hjälpa mig genom att bli sopran för en dag så vi kunde öva lite tillsammans. Lysande idé tyckte jag. Det gjorde inte hon.

Ibland skrämmer facebook mig med sin koll. "**** och du har inte haft kontakt på länge. Skicka ett meddelande till honom!" Good Lord kan jag snälla få bestämma själv vilka jag håller kontakt med?

Nåt annat som skrämmer mig, är gina tricot. Lite good clothes gone bad.. eller asså.. tänker främst på alla dessa plagg som är sådär löjligt overdone.. nej

Enough.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0