Det var jag som slutade lycklig

 
Bilder från saras lägenhet i lördags kväll. Gladare än på väldigt längre. Fullare än på väldigt länge.

Har hittills varit förskonad från minnesluckor. döskönt! på senaste tiden har jag dock märkt hur saker bara är puts väck en stund senare. konversationer bland annat. vem som sagt vad, vilka som var i närheten och såntdär. jättetråkigt och jag vill verkligen ha mitt goda minne tillbaka! nåt smart äckel kommer väl antagligen komma med tipset "jamen drick mindre då". asså pleez, en gång hade jag svårt att komma ihåg en konversation jag haft kvällen innan och då jag bara druckit två glas vin. jag tror att det är hjärnan det är fel på.


ska ta och bitas med min syster nu. de som sett "charlie bit me" på youtube fattar. jag tycker att vi ska spela in en egen. ska lägga upp det för förhandling.

jag har trott att det varit söndag hela dagen idag.

skitirriterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0