Broder Daniel forever

åå tack för tipset erika! började kolla lite sent men fick 40 härliga minuter av broder daniel på tv. pappa och jag satt och tokgillade, mamma var skeptisk. när det var dags för shoreline och mina tårar så smått börjat rulla kunde hon erkänna att de faktiskt var bra. yes.

I see kings and queens at night
in a world of neon lights
-
Dark star

I feel so weak
weak in the world

-I'll be gone

The more you pressure me
The stronger I get
Behind every cynic
Lies bitter dreamer
-
Hardened heart

I've got nothing
nothing to wait for
where is life in this town?
-Shoreline

ja inte är det nån peppande musik. men fyfan vad jag älskar den!

Okej, nu då? känner att humöret kommer sitta i tills jag går och lägger mig. har ingen som helst lust att kolla på bourne identity ännu en gång. jag menar we've got it. du är jagad som fan och har tappat minnet. rock on! kanske en långdusch med peeling istället?

gjorde nån grej på fejjan idag. "what friend will kill you?" resultat: Julia Ögren. känns bra...

-

Behind every cynic
Lies bitter dreamer

true true.

nighty.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0