Hela livet var ett disco

Ja, imorron släpper min absoluta favoritmarkus inte en, utan två nya plattor. så galet bra! har en lång lista på vad jag ska inhandla från ginza.se. biografier (böcker alltså), filmer och skivor. nerladdat är inte alls samma känsla när det är musik man verkligen älskar. av detta lär vi oss att johanna alltså absolut aldrig laddar ner jeff buckley! never ever.

har fått veta att jag får jobba veckan ut trots mina snabba kast. grymt!

satt nere och lyssnade på lp-plattor med mamma. john lennon. åh, älskar woman. så vacker!

sjukt sugen på te nu, för den som är intresserad. snart är favoriten slut och den går tyvärr bara att köpa i sthlm där på hornsgatan. hur gott som helst! ska högt och tydligt tala om det för pappa, eftersom han också har den som favorit så kan det innebära stockholmsresa. hehe.

dusch vore gött.

adjö

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0