Lover you should've come over

Lyssnade precis på jeff buckleys lover you should have come over. Den är en sorglig kärlekslåt och ibland blir jag bara så jävla trött på såna. jag blir aldrig trött på buckley såklart (min man), men man kan bli väldigt nedstämd om man sjunker för djupt i i texterna.

She's the tear that'll hang inside my soul forever.

Jag menar "forever" känns väl lite hårt? eller? sällan saknar man en människa heeela livet? hoppas iaf att jag kommer slippa det, för saknad är bland det värsta jag vet!

Erika är dum och säger att twilight är en emofilm och att robert pattinson inte alls är snygg. hur kan man vara en så kall människa undrar jag? okej, filmen var inte skitbra, men han var ju en gudagåva i all sin snygghet! jeez!


sexy boy!!

jag vet att man egentligen itne får sno bilder från typ google.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0