Some kind of woman

okej, en timme sen jag skrev sist.. man kan ju fundera ibland. saken är den att det ibland kliar i fingrarna.

jag längtar sjukt mkt tills imorron. julia kommer hem och ska få en fetingkyss på kinden. överväger om jag ska ha läppstift också så att hon blir riktigt röd. återstår att se.

snart ska jag ner och spika fast mig i soffan. där ska jag sitta till efter midnatt med tanke på att jag bara varit vaken några ynka timmar idag. varför? för att man blir psykiskt exhausted av att ha ett liv som mitt. dagens mission var att sätta mig vid datorn och ställa mig i några fler bostadsköer.. underlätta min framtid lite.. gjorde jag det? svar nej. vid frågan varför: jag orkade inte sätta på datorn. !?!?!?!?!. gud. klockan 21,00 börjar iaf inlåst. ohyeahbaby. 16åriga boyz som är lite på glid. när man själv är utanför systemet så kan man relatera lite till andra som är påväg att glida ner mellan spjälorna, so to speak..

okej, mkt bullshit nu.

scrubs ikväll igen. är det bara jag som skrattar högt för mig själv? lite sorgligt, eftersom jag riktigt hör hur tomt mina små skratt ekar i det stora huset när alla gått och lagt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0