Up the bracket

Känner mig inte riktigt osm mig själv just nu. allt känns sjukt konstigt och trots att jag är dödstrött är ögonen stirriga och jag känner att det inte kommer bli mycket sova inatt.

jag har fått jobb, vilket är orsaken till känslorna ovan. lokalvård, vikariat, tidiga morgnar, men ändå. lön! galet oväntat kom det och snabbt gick det. mobilen ringer: "hej, är du fortfarande intresserad, kan du komma in för intervju inom en timme? bra, tack hej". en timme senare "jamen då börjar du imorgon klockan sju, ses!". så kan det gå! är tacksam att de lät mig börja sju istället för fem första dagen. har inte gått upp tidigare än nio sen i maj.

nervös. hoppas det går bra. känslan av att vilja göra ett gott första intryck gör mig näst intill sjuk. det fixar sig såklart, men jag vill helst bara att den första dagen ska komma och ta slut så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0