Beach Baby

har luskat ut att julia fuskläser och inte lägger märke till saker jag skriver. dåligt. okej, hon pluggar 100% och kanske inte är grymt intresserad av vad hennes arbetslösa vän fyller dagarna med...

anyway

nu är jag nyduschad och fräsch. har ny bh och burberry brit på halsen.

---(nu kommer ett avsnitt av gnäll, om man inte är lässugen så hoppa över)---
seriöst, mina bröst har krympt de senaste veckorna! asset växer och brösten krymper, är det fair? I don't think so! Sa ju till kusin frida att jag skulle gå ner tre kilo innan jag ville ha sex igen... we'll see about that, men jag trivdes ju såå jävla bra där vid 54 kilo! Nu är det sund mat och höstpromenader som gäller! platt mage till vintern 09/10 I say! känns alltid lika bra att veta att man är fit under vinterkappan. jag menar uuutifall man skulle få ett infall och streaka på öppen gata. det är som med allt annat. jag vill kunna ha möjligheten. att sen genomföra det är en annan femma...

nej, nu ska jag hjälpa mor med pizzan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0