Fuck the pain away

Jag är själv.
Plötsligt blev allt lite lättare.

Har varit i sala med Anna. höstmarknad kom vi på när vi satt i bilen. hon köpte cocosbollar och jag gick in mina nya skor. kände precis vart jag kommer att få ont. leta reda på plåster = nödvändigt. fika på johanssons. jag som ska vara så nyttig har inte gjort annat än syndat den här veckan. är dessutom förkyld, så jag kan inte träna som jag borde. suuck.

nästa vecka = no mercy!

träffade sara (u) på valvet igår. stor och fin bebismage börjar hon få nu. har inte träffats på länge, så vi hade endel att prata igenom. den kvinnan är bra, på allt verkligen.

imorgon blir det troligtvis västerås på kvällen. träffade cissi på stan igår och hon sa att hon nog också skulle dit. kul! har saknat julia grymt mycket så det ska bli skönt att få ge henne en riktigt fet kram!

Min mamma fårvånar allt oftare nu för tiden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0