I want you

Okej. Sjal inhandlad. Blev inte den jag velat ha på hm, eftersom den verkar ha gått upp i rök (?!). åhléns blev då min räddning. Hårfärg är också köpt och imorgon ska det ske, så fort erika har tid. kan typ inte göra på mig själv... töntigt, jag vet.

träffade karin på stan. talk about surprise! hon hade ett stort kuvert i handen som det bara lyste allvar om. det är nåt extra med brev som man vet ska åka till usa (åtminstone är det vad jag tror att det skulle göra). hon hade varit på ambassaden och jättemkt seriösa grejer. jag blir rädd bara jag tänker på det. dessutom meddelade hon den pissiga nyheten att hon drar till gävle (av alla ställen) i helgen och alltså inte följer med ut på scraper. värdo..

aja.

kom på att jag in spite of vad alla andra tycker, anser att en viss person är lite sexig. asså jag tror att hela jag är infekterad av något som gör det omöjligt för min hjärna att förtränga. det börjar hur som helst bli vansinnigt irriterande och jag längtar efter ett sign från ovan att något jävligt härligt kommer hända snart... kommer tillbaka när jag kommit på vad det skulle kunna vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0