Leaving on a jet plane

"tror aldrig jag blivit så glad över lite fett!"
- mor min

haha

sitter här av en anledning. skjuter upp det faktum att jag behöver ringa ett samtal. inget dödsviktigt, men ändå ganska nödvändigt. utan samtal, ingen faktura, det vill säga ingen lön. uhu. är som kanske bekant verkligen pissrädd för telefoner. eller nja, inte själva grejen i plast som ibland låter, utan själva proceduren "make a phone call". hemskt! svettas, får klump i halsen, en puls på 200 (minst) och darrar som om jag hade nån form av allvarlig abstinens. när jag väl övervunnit rädslan och lagt på igen sjunker jag ihop i en liten hög på golvet. rösten repar sig inte och blir stadig förrän efter en dryg halvtimma. ibland kan det hända att det kommer en tår faksiskt. sjukt.

över lag är jag nog en orolig human beeing. tänker ofta ett steg för långt och blir rädd utan anledning. men när det gäller att ta ut olyckan i förskott så heter världsmästarinnan Annika, och är min mamma.


guud att det ska vara så svårt att få pekfingret att knappa in fem ynka siffror. god damn!




Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig mamma du har.. =P

2009-09-18 @ 19:18:41
URL: http://annafahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0