One day I'll fly away

Tjockt i huvet just nu. Mycket som trängs därinne verkar det som. skulle gärna städa ur och göra plats för nya grejer. tyvärr är det nog så att de nya grejerna lär få komma och tvångstrycka ut det som är gammalt och inte längre passar in.

om jag inte hade skrivit i början att det rör sig om tankar i mitt huvud hade man nog lika gärna kunnat tro att det rört sig om kläder i min garderob istället. ack om ändå...

ahwell. om några timmar kommer mamma hem från sitt sista arbetspass, sen är hon också arbetslös. fan ta allt. men vi kommer nog ha kul här hemma tillsammans. (är det bara jag som inte tror på det jag nyss skrev?) jag hoppas för allt i världen att hon hittar nåt snart. hon har ju faktiskt utbildning och är jävligt duktig! kan inte låta bli att tycka att det är just a tiny bit orättvist att det i västerås kallas in pensionärer som vikarier när det behövs, istället för att anställa såna som är utbildade och kvalificerade på alla sätt och vis och ändå bara går arbetslösa. shame. kanske ska skriva en låt? hehrm...

lalalaa.. lyssnar på moneybrother. born under a bad sign. tidigare var det veronica maggios måndagsbarn. kul grej: jag är född på en måndag.

Vad har du gjort av dig, för dig, med dig själv
Situationen e så sjuk
Vad har du gjort, för dig ere alltid helg
O helgen måste ta slut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0