Song Away

Jag är förkyld. Har varit det sen imorse och är redan trött på det.

great

nu har jag målat ramarna efter att ha skickat ut pappa att leta på färgen. tror minsann att det är tredje gången de byter färg. ikea är bra skit, håller länge och för allt... hrmp

ska snart ta och ringa anna. tomorrow ska vi fika och slarva bort lite tid tillsammans i uppsala. tycker iiinte om att åka 848an! men det är billigare än tåget och egentligen så har jag ju inte bråttom. så j#&¤% segt bara.. ska köpa sjal på hm. yes sir. annars måste jag verkligen ta det jäävligt lugnt med shoppingen ett tag. pengar är inget som växer på träd i arbetslöshetens tider, I say!

Hockey!
Sjukt söta killar och jag har refrängen till song away på hjärnan. den fastnar så hårt att jag nog måste lukta på aceton för att få den att blekna bort. sen har såklart jag och erika delar av en låt från urminnes tider på hjärnan och där har den setat från och till sen vi var i sthlm i början av augusti. "oh no, why me".... och så fortsätter den, men det är väl typ allt vi kan och kommer ihåg.

anledningen till att den hoppade in i hjärnan var en bit av pias snygga tavla:

nu vet ni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0