Tell me what can you want now you've got it all

startade dagen med att ge mig ut och springa. blodsmak i munnen fram till lunch med andra ord. detta medförde att jag inte ville borsta tänderna eftersom blod och tandkräm inte smakar så bra ihop. nu är dock båda problemen åtgärdade.

irsta igårkväll. dock utan tove, eftersom hon är i kina. fick presentkort på hm, vilket gör att jag nu har sammanlagt 1050kr att spenda på deras höst/vinterkollektion. hittade dessutom en bonuscheck i en skrivbortdslåda, så 1100 blir det väl då. ibland känns det bra! frida ska bli brunett nu snart. det kommer nog bli riktigt snyggt. då blir jag ljusast i skaran, jag som egentligen är absolut mörkast. ballt. tillfälligt dock, cause I'll go black!

Then the conversation turned evil
Talked and talked and talked about people
Why did you do it to so many people?
...
Is she more beautiful, is she more beautiful
Is she more beautiful than me?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0