Ain't nobody cryin'

Ute är det solsken men molnen är på ingång. tydligen ska det bli mulet och regn på eftermiddan. whaaat the fuck. jag som ville ha solglajjor.

mamma ringde särskilt för att varna mig att polisen har extra fortkörningskontroller just den här veckan. how sweet! eller ja, hon gör det säkert av ren självbevarelsedrift. för att slippa betala mina böter och att inte dra skam och vanära över bilen..

heh.

har borstat ut det viderslitna håret med utgången tusen färre strån på skallen. lovely. idag blir det dock bot och bättring. klippning at 16:00. som jag har längtat men dragit ut på det. så till den milda grad att håret knappt sitter kvar på skallen.. för säkert tionde gången lovar jag mig själv att det aldrig ska få gå såhär lång tid emellan frisörbesöken igen. minns ni när jag hade nästan axelkort och pannlugg? ja just, det var sist jag var hos frissan. shame.

nu ska jag göra lunch. millis har studiedag. än har vi lyckats hålla sams which is fab! än så länge har vi dock bara varit i samma rum cirka en halvtimme. då tittade vi på efter tio med malou där ett par berättade om att de förlorat tre av sina fyra barn. det var sjukt sorgligt. men sorg förenar, för jag och millis bråkade inte once!

adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0