Bliss

Läste erikas inlägg och grinar inombords. skulle aldrig någonsin ever kunna se den filmen!! herre min gud vad jag tycker synd om personen i filmen. detta förstörde just min kväll känner jag nu.

hur som helst. fika med julia, maja, karin, cissi och ingrid idag. jättekul att träffa alla efter en lång tids väntorka. därefter vidare till frissan. nu har jag kortare hår än på länge. måste rätta mig själv efter att ha kollat på kort: karin du hade rätt, håret är kortare nu än förra året.

såhär ser det ut på ett ungefär (lägg inte alltför stor vikt på det faktum att jag ser lite tense ut. blir sällan bra när man tar kort på sig själv..)

personligen är jag jättenöjd och tkr inte att bilden gör håret rättvisa alls, men vad är en blogg utan bilder?

heh.

bara för att lägger jag även upp bild på när jag idag testade erikas lumberjack-skjorta under min gråa kavaj

Like it! måste nu bara starta operation övertalning om att få låna den! (hon var inte hemma när bilden togs)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0