Henry vet att hämnden är ljuv

Tror seriöst aldrig att jag varit såhär stressad någon gång tidigare i mitt liv. Det kom nu under eftermiddagen, pang på bara. Det har varit så sjukt mycket nu ett tag i skolan att som jag kännt att jag inte haft under kontroll alls. Inlämningsuppgiften till måndag är det som gör att jag nu sitter och skakar och stålsätter mig för att inte börja gråta och flippa ur helt. Det är underligt hur jag reagerar så otroligt startk på ändå relativt irrelevanta grejer. Jag menar fine, hinner vi inte klart med uppgiften får vi en restuppgift, en ny som kansek passar oss bättre och som vi kan gära när vi har lite bättre med tid. Men nej, då ska mitt hjärta börja slå så fort att det svartnar för ögonen och jag itne kan ta normaldjupa andetag. Det är som mamma säger, jag kommer dö ung på grund av min vidrigt dåliga stresshantering (obs obs, står INTE med på cv:t)

nog om det. hemtentan ska skickas in om bara en liten stund. några finjusteringanr bara. sara tror att den kommer bli godkänd med marginal. hoppas på det! jag vet med mig att jag missat relevanta grejer, men det får vara så nu. är bara så lättat att jag fått ner nåt över huvud taget.


imorgon åker jag hem. så otroligt jävla superskönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0