I throw my heart in a cage and send it back home to your adress

Sitter och myser (vet inte varför jag skrev det där.. inte sant, och jag fryser snarare än myser) i en av mina tills nu oanvända tröjor. den är fin, men lite glidig i materialet. vet inte hur jag ska förklara det. den ser liksom stickad ut, men om man rullar upp ärmarna så glider de ner igen efter en sekund. drygt, men det gör inget. blå är den iaf. min enda blå tröja om man inte räknar med en spetströja och jeansskjortan.

känner att detta är på väg att bli ett riktigt ointressant inlägg.

idag slår vädret rekord i att växla snabbt. imorse var det stekande sol och jag klev av bussen och kände mig som en räka på en grill. var tvungen att ha solglajjor fast jag satt på bussen för att det var så sjukt ljust. när vi kom ut från seminariet blåste det, regnade och var jämngrått (!!). då frös man istälelt som en nyrakad isbjörn. nu är det strålande sol igen och molnen syns bara i horisonten.

conclusion: vill man gå ut, stå fan inte och vela utan gå ut när solen lyser, ta med dig både solglasögon, paraply och en extra sjal så är du all set.

jag ska nu ta tag i ännu en luddig gruppuppgift (this kills me) och hoppas att jag kan gå och lägga mig med gott samvete, helst inom tolv timmar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0