I'll move to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars

Väcktes av ett sms från mamma som undrade hur jag hade tänkt komma hem ikväll med tanke på att sj typ kräks av alla resenärer som åker tåg istället för flyg. ghaaaa! är det inte snökaos så är det flygkaos (lägg märke till hur otroligt snabba vi människor är att döpa något till kaos). eftersom jag lovat dyrt och heligt att vara i gruvan imorgon måste jag lyckas ta mig hem på nåt sätt. det enda som skrämmer mig är att de igår på tv sa att det igår hade varit så mkt folk på centralen som skulle med tåg att de inte kunde ta med alla (!!) och idag skulle över dubbelt så många flygresenärer drabbas. skitvulkan att hålla på just den här helgen.

försöka ta dig till köpenhamn idag om du vågar:


hehe

...

annars inte mycket att rapportera om en grå fredagsmorgon. Hoppas IMA har ett paraply att låna ut!


adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0