Killing me softly

Gårkvällen tog en oväntad turn och julia kom hem till sala! utgång på hotellet med julia, cissi och elin. hade jättekul, nykter! känns jätteskönt att man kommit förbi fasen i livet där man känner att man måste vara full för att dansa, prata med folk och ha kul. numer är såna människor bara sorgliga...

gott om sorgliga människor ute igår.

träffade maja, vilket verkligen var en surprise! Imorgon blir det fika med nästan hela gänget, beroende på om karin är hemma eller inte. ska luska i det senare.

har satt igång emd tentaplugget nu finally. känner att shit vad mycket det är, och shit vad lite hjälp jag har av mina föreläsningsanteckningar! måste verkligen bita ihop ordentligt nu och inte kasta in handduken och lägga mig och deppa och kolla på vänner. inte okej! bara så svårt att känna sig motiverad när man står inför en mur så hög att man inte ser kanten på den. vet inte hur man ska få ork och grepp att börja klättra.

men det kan ju inte gå sämre än dåligt. kan inte bli värre än omtenta.. dagen efter tentan på nästa kurs...nej fan, jag måste klara det här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0